19 Julai 2009

TC REFRESHER COURSE 2nd DAY

Sepanjang yang aku ingatlah 2-3 hari nilah yang paling rajin aku update blog aku walaupun sibuk mana n penat sekalipun. Event ni aku prepare ngan team aku dekat 2 minggu - dari wat paper work, budget, lokasi, prog schedule, listing peserta, siapkan lodging faci, amik faci (kol 4 am korang tau aku angkut dia orang ) siapkan prasarana lokasi course n jeng..jeng..jeng aku kena jadi driver ISUZU yang dah patut masuk ( arkib ke zoo ) tu bawak staff aku pegi balik!. Hampeh btullah. Masa course running aku pun jadi urusetia gak...amik gambar..tumpang tanya..amik bahagian role play..balik umah walaupun dah penat malam lepas Isyak sempat lagi aku buka n pasang siap blog aku nih. Untuk 2-3 hari ni juga aku berblog tidak gunakan bahasa IBUNDA AKU macam mana biasa - bukan apa : supaya anak buah aku dapat sama-sama kongsi buah tangan aku untuk mika sume. Pada Puan Hajah Inzura Ketua LA 21 MBJB aku ucapkan time kasih kerana benarkan kami guna dewan - lain kali boleh lagi kan?. Pada YB ADUN Kempas ( Tok Man ) juga tengkiu sebab hadir beri sokongan moral n rasmikan majlis penutup [ sorilah x dan amik gambar-gambar time majlis penutup - sibuk bekemas barang ] Kepada 2 org faci dari KL sejuta ribu ratus terima kasih daun keladi..Pada Hjh Azlin time kasih juga uruskan kite punya jamuan harian ngan Caterer Pak Jantan ( makan ok harga ok ) "Lin kelab keluarga meniaga untung besar kali ni kot?". Pada semua staff (especially unit akulah) time kasih bebanyak kerana sokongan buat event ni n pada sume staff yang terlibat secara langsung n x langsung juga aku nak ucap tengkiu - syabas coz korang boleh dtg walaupun ari Sabtu n Ahad : praktik seksyen 10 tu dah mula dihayati. OK sume selamat bekerjasama jlnkan TC kat tempat kite.. ngantuk dah nih...sat lagi aku nak zzzzzzzzzz...zz...
[jgn plak aku tidur karang termimpi masa segmen "recap becap" ngan family especially ngn Ust Syarum..geli aku belaga perut ngan diye..]

1 ulasan: